De cliëntenraad is de gesprekspartner van de Raad van Bestuur en het management van Huisartsen Spoedpost Oostelijk Zuid-Limburg, Huisartsen Chronische Zorg, Geestelijke Gezondheidszorg en PlusPunt Medisch Centrum.

De cliëntenraad voert haar taken uit conform de Wmcz 2018 zoals het gevraagd en ongevraagd advies geven over allerlei zaken die met de zorgverlening en de organisatie van de huisartsenzorg in de OZL regio te maken hebben. Voorbeelden hiervan zijn de kwaliteit van de zorg en de veiligheid van cliënten/ patiënten.

Volgens de Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz) moet de Raad van Bestuur en het management van de hierboven genoemde bedrijfsonderdelen, voor belangrijke besluiten advies vragen aan de cliëntenraad.  Op deze manier denkt en praat de cliëntenraad mee over voor u belangrijke zaken.

Leden

  • Jo Frissen: voorzitter
  • Thea Pluijmaekers- Scheffer: lid
  • Will Geraedts: lid

Jaarverslag

Bekijk het jaarverslag van de cliëntenraad door op de onderstaande button te klikken.

Jaarverslag cliëntenraad 2022

LAAT VAN U HOREN!

Als cliëntenraad van de HOZL ( Huisartsen Oostelijk Zuid-Limburg) willen wij graag helpen als u een vraag of opmerking heeft over:

  • HAP (huisartsen spoedpost)
  • PlusPunt Medisch centrum
  • GGZ
  • Chronische zorg

Heeft u een idee, advies, vraag of verzoek, dan kunt u onderstaand formulier invullen.

Na ontvangst zal een lid van de cliëntenraad contact met u opnemen.





    Klachten van persoonlijke aard en/of medische zaken kunnen wij niet in behandeling nemen en verwijzen wij u naar : 

    Niet tevreden – Huisartsen OZL (huisartsen-ozl.nl)

    De door u verstrekte gegevens kunnen privacygevoelig zijn. U kunt erop vertrouwen dat wij hier zeer zorgvuldig mee omgaan.

    Wij zullen ons te allen tijde aan de wettelijke regels houden en geven geen informatie door aan derden.