Teamleider Audit & Expertise (m/v)

Vacature Praktijkmanager

Teamleider Audit & Expertise (m/v)
32 uur per week

Ben jij die empathische en zelfstandige kwaliteitsprofessional die zich thuis voelt in een omgeving gericht op continue ontwikkeling binnen de zorg?

De functie
Je adviseert en ondersteunt het management en de Raad van Bestuur van HuisartsenOZL bij de ontwikkeling, implementatie, borging en toetsing van het kwaliteitsbeleid binnen HuisartsenOZL. Dit doe je door het beheren van het kwaliteitsmanagementsysteem. Je ondersteunt de managers bij de implementatie, bewaking en borging van het kwaliteitsmanagementsysteem binnen de diverse bedrijfsonderdelen. Tevens ben je contactpersoon en expert voor de huisartsenpraktijken in de regio die ook deel uit maken van het ISO kwaliteitskeurmerk en het daarbij behorende kwaliteitsmanagementsysteem.
Daarnaast stuur je als teamleider het team Audit & Expertise, bestaande uit 2 medewerkers, aan bij het uitvoeren van de interne audits bij de huisartsenpraktijken en de bedrijfsonderdelen van HuisartsenOZL.
Ook ben je voor externe organisaties het aanspreekpunt op het gebied van het kwaliteitsbeleid van de organisatie. Je onderhoudt contacten met externe leveranciers en participeert in regionale overleggen die gericht zijn op het kwaliteitsmanagement in de huisartsenzorg.

Wat bied jij?
Je bent een stevige en initiatiefrijke collega met een HBO- of academisch werk- en denkniveau en een relevante opleiding (HBO+) op het gebied van kwaliteitsmanagement. Je beschikt over ruime achtergrondkennis en/of brede ervaring in kwaliteitsmanagement-projecten,
kwaliteits-ICT-systemen (eQuse) en procesverbetering in een, bij voorkeur complexe, zorgomgeving. Je hebt aantoonbare ervaring in projectmanagement en verandertrajecten en hebt een visie op kwaliteitszorg en de gezondheidszorg in het algemeen.
Als persoon beschik je over organisatiesensitiviteit, wek je snel vertrouwen en ben je toegankelijk. Je hebt gevoel voor interne verhoudingen, bent een stevige gesprekspartner, weet richting te geven en tegengestelde belangen te overbruggen. Je bent ambitieus en proactief en blijft ook bij weerstand en tegenslag resultaatgericht en daadkrachtig. Tot slot beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk waardoor je kwaliteitsbeleid ‘tot leven kunt laten komen’ voor zorgprofessionals.

Wat bieden wij?
Een interessante en uitdagende functie in een ambitieuze nieuwe setting en een honorering die aansluit bij uw opleiding en ervaring en passend is binnen de CAO Huisartsenzorg. Zie ook onze arbeidsvoorwaarden op onze ‘werken bij’- pagina.
Waar mogelijk stimuleren wij thuiswerken en flexibele werktijden. Dit stem je af met je leidinggevende.
Je gaat aan de slag in een hecht team dat zich kenmerkt in goed contact en snel schakelen. Wij bieden jou een boeiende en verantwoordelijke functie in een omgeving waar kennisdeling en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Jouw professionele groei blijven we prikkelen middels het continue aanbieden van een gevarieerd scholingsaanbod en werkoverleg. Wij leren graag van jou en bieden volop ruimte voor meedenken en initiatief.

Waarom HuisartsenOZL?
HuisartsenOZL is altijd op zoek naar mogelijkheden en initiatieven gericht op verbetering van de kwaliteit van zorg, innovatie en informatie. Dit kunnen wij niet alleen; daarvoor hebben wij de beschikking over een groot netwerk van gepassioneerde zorgprofessionals. Dit netwerk zorgt enerzijds voor interessante vacatures en projecten die regelmatig ontstaan. Anderzijds fungeert het als een bundeling van professionele collega’s die elkaar stimuleren te leren en kennis te delen. Kennis is altijd dichtbij.

Hoe gaan wij kennismaken?
Spreekt deze functie je aan, stuur ons dan zo snel mogelijk doch uiterlijk op 10 mei 2021 een korte motivatiebrief met CV.
Schrijf je liever geen motivatiebrief? Dat vinden wij niet erg. Deel datgene dat je graag met ons wilt delen. Je reactie kun je sturen naar HuisartsenOZL BV, t.a.v. de manager P&O mailadres: vacature@hozl.nl. We kijken uit naar jouw reactie.
De selectiegesprekken worden gevoerd op donderdag 20 mei 2021.

Nog even sparren?
Voor functie inhoudelijke informatie kun je bellen met Marijn Clement-Verburg – bestuurssecretaris (06-23939035 bereikbaar op ma-di-do-vr). Vragen over de arbeidsvoorwaarden kun je stellen aan Ingrid Grooten – manager P&O (06-81621193 bereikbaar op ma-di-do).

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt NIET op prijs gesteld.

Enquire now

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.