We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Vindt u echter dat u niet juist behandeld bent? Laat het ons weten.

U kunt u het volgende doen:

  • Bespreek uw klacht direct met de huisarts of medewerker van de huisartsenpost.
  • Dien uw klacht in middels het invullen van dit digitale formulier.
    De functionaris meldingen / klachten / calamiteiten zal samen met u dan naar een oplossing zoeken.
  • Dien een schriftelijke klacht in bij de huisartsenpost.
    Samen met u zullen wij dan naar een oplossing zoeken.
    Huisartsenpost OZL BV
    Tav Functionaris meldingen / klachten / calamiteiten
    Postbus 2524
    6401 DA HEERLEN
  • Schrijf naar de externe klachtencommissie.
    Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
    www.skge.nl
    Postbus 8018
    5601 KA EINDHOVEN